Nära

Nu är jag tillbaka med lite uppdatering igen :-) Och den här gången så är det grymt nära studenten. Jag har en och en halv vecka kvar i skolan. På onsdag åker klassen till Stockholm för att träffa Emma Svensson från Rockfoto. Hon ska fota oss osv, sedan ska vi ut och käka tillsammans och sedan åker vi hem igen på kvällen. De ska bli riktigt kul, det är nog första gången som hela klassen gör någonting tillsammans.

Just nu sitter jag hemma i lägenheten och tittar på Mästarnas mästare. Förut idag var jag hos Jonas och vi åt lunch tillsammans med Pia, Erik, Maria, Pär och Jonas mormor, farmor och farfar. De va riktigt gott! Han skjutsade sedan hem mig när han skulle iväg och träna.
Jag har varit nere och "storhandlat" lite idag. Var helt tomt i både kylskåp och skafferi. Efter att jag handlat så gjorde jag lite kycklingstroganoff och snart ska ja avnjuta lite mörk pistagechoklad som jag också köpte.

Förra helgen följde jag med pappa till Gardermoen för att titta på dragracing. Jag har varit med på det förut men det var när jag var liten. Därför tänkte jag att det kunde vara kul att följa med och uppleva det nu när man förstår lite mer. Och det var mycket häftigare än jag minns :-) Både jag och pappa blev helt saliga när Top fuel-"bilen" körde. Tyvärr var det bara en sådan med, men jävlar va den dundra. Haha!

Har inte så mycket nya bilder men ja tog ändå några när vi gick runt i depåerna och kikade på alla bilar som var med :-) Så de bjuder jag på.


Top Fuel-bilen på bilden nedanför!


Motorcykeln till höger hade en v8 motor och var så jäävla fet. Haha, kolla skillnaden på storleken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0