Död

Min blogglust är det. Död alltså. Men så är det. Tänker inte lägga ner bloggen i alla fall för det är ändå skönt att ha den att skriva av sig på lite då och då. Och sen är det kul som minne!

Men vad har hänt sedan sist då? Jo jag har haft en underbart påsklov som innehöll det mesta. Resa till mamma och bror, umgåtts med min underbara pojkvän, hängt med mina fina vänner och även en festkväll som hette duga!

Just nu är det ganska lugnt på praktiken också då vi väntar på att få nya uppdrag. Dock vet jag inte riktigt hur dom har tänkt att vi ska hinna det då vi endast har denna vecka ut och nästa vecka kvar. Men vi kanske får något litet, vem vet :-)

För tillfället så är jag hemma i lägenheten, har plockat undan lite här sedan jag tvättade igår och sen har jag bara legat i sängen och latat mig med serier och filmer. Har en lite förkylning i kroppen så jag ville bara vila och ta det lugnt idag så kanske jag kan träna imorgon!

Just nu så tittar jag på filmen The next three days. Handlar om ett par och deras son. Kvinnan blir anklagad för ett mord hon är oskyldig till och mannen har bestämt sig för att rädda henne ur fängelset. Bra än så länge :-)

Förhoppningsvis kommer Jonas hit sedan så jag får lite sovsällskap, annars får jag nana med mina björnar inatt ;-) haha. Imorgon ska jag till Nobelgymnasiet och vara modell åt Denise som ska göra håruppsättning!

Bild från när jag var hos Mamma och gosade med Markus ena marsvin Blixten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0