Sunday

Snart är helgen slut och det känns väldigt segt. Har varit oerhört skönt med helg men hade gärna haft det lite till! Det har i alla fall varit en bra helg måste jag säga.
I fredags följde jag ju som sagt med Louise hem, vi gjorde inte något speciellt under kvällen utan tog det bara lugnt och åt gott. På lördag sen hittade vi en påse med flera singstar-spel så vi underhöll oss med att sjunga det i flera timmar! Tillslut bestämde vi oss för att göra något kul av kvällen så jag, Jonas, Louise och André åkte till Score klockan 7 och bowlade. Första omgången vann jag ;) Andra vann André!

Efter bowlingen åkte jag och Jonas till Hammarö och hans farmor och farfar där även resten av familjen var. Vi spelade memory och frågesportspel ett tag innan vi sen åkte hem och sov.

Åkte hem till lägenheten förut för att fixa lite saker. Ska strax göra mat och sedan plocka ihop grejer tills imorgon innan Pär och Maria kommer och hämtar mig igen och det bär iväg mot Hammarö igen :)

Måste bara säga att det visas en dokumentär på 5an nu om elefantmannen! Läskigt hur man kan se ut :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0