Pratik

Fan alltså, ångesten kom flygande som ett jetplan igår direkt när min lärare öppnade munnen. Kände direkt att denna praktik inte var någonting som jag skulle se fram emot, snarare kände jag att jag hade 8 helvetes veckor framöver mig som ja måste pina igenom.

Idag dock vände det åtminstone litegrann. Jag har försökt tänka positivt, vi praktiserar på Tryck (nöjestidning i Karlstad) vilket är en väldigt bra merit, dock är jag inte intresserad av att jobba på tidning så där sänks motivationen ett hack. Men i alla fall, vi kom på några saker som vi ville göra för tidningen idag och jag kände lite då att det kanske kan bli helt okej det här ändå! Det var himla skönt, behöver inte ha något ångestmoment just nu känner jag, det räcker med att studenten är 4 månader bort, åååh!

Ligger nu för stunden i lägenheten ensam, får sova utan min Jonas inatt! Men imorn får ja se han igen, mysigt! Saknar han nu faktiskt. Men de är skönt att få ha sängen själv någon natt också utan en bodybuilder bredvid sig, haha ;-)

Förut var jag och tränade, Afrikansk dans. Idag var det en ny instruktör och det blev ett helt annorlunda upplägg som ja inte riktigt gillade.. Tror ja. Men det var jobbigt iaf, det är ju bra!

Nu ska jag sätta på lite OC och sedan soooooova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte fota och göra något hårprojekt ? ;)

2011-03-10 @ 22:11:30
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0