Lördag

Hej mina vänner!
Det känns verkligen som att det är söndag idag. Inte så konstigt eftersom ja åkte dit på torsdag och inte på fredag som jag brukar. Men inte mig emot, härligt att praktiken inte börjar förens i övermorrn. Dock ska vi ju jobba lite idag. Eller ikväll. Nöjesfabriken är platsen och vi ska ju som sagt intervjua och fota det vinnande bandet i musiktävlingen Applåd.

Just nu ligger jag faktiskt i sängen än och latar mig. Jag känner hur solen skiner in genom persiennerna så jag är väldigt sugen på att gå ut i det fina vädret. Men ja ska strax gå ut upp och sedan göra lite mat till mig och pappa som kommer hem från jobbet vid 2.

Tänkte visa vad jag beställde igår. Jag har kollat länge på en ny bikini inför sommaren och hittade två styckna igår som jag tyckte var fina! De är bra pris på hm så jag beställde båda. Sen kan man ju alltid skicka tillbaka om ja inte vill ha båda :-)

Först den här, så det är bikinin på bilden fast med färgen till höger.



Och den här... den blev jag verkligen heeelt kär i. Hoppas den är lika snygg i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0