Kvällen

Tjenis.

Fruktansvärt trött är jag just nu. Det blev en otroligt härligt och jobbigt afropass förut. Gillade nya koreografin starkt! svettigt ska det va ;-)

Ligger nu i sängen och fick nyss reda på att varken Louise eller Sofia ska till skolan imorgon, vi har ingenting att göra just nu så jag tänkte också ta mig lite ledigt. Ingen idé att sitta där och vänta på att vi ska ha ett möte. Så vi får se vad jag hittar på imorgon, kanske träffar Jonas under dagen :-)

Nu ska jag lägga mig och se någon serie eller så, sov gott!

God middag jag gjorde förut. Alla min favoritingredienser. Räkor, avokado, fetaost, pasta och keso på knäckebröd ;-) MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0