Helgen

Hej på er!
Nu är helgen strax slut, men den har varit riktigt härlig. Dock har de blivit lite kallare igen tycker jag, så jag har varit frusen hela helgen känns det som, inte kul!

Men jag har i alla fall spenderat hela helgen hos älskling. På fredag kollade vi film med hans kusiner + Pär och Maria.

På lördag åkte vi ut till flygfältet så Jonas fick köra lite motorcykel. Då åkte jag bakpå Henrik's (Jonas kusin) motocykel dit, fasen va kallt de va haha! Efter det så åkte jag med Pär in till stan för att hälsa på Siri en sväng. En mycket trevlig eftermiddag må jag säga, vi satt uppe på hennes balkong i solen med varsin filt, lite te och fika och bara njöt tillsammans med massa snack! Tack för den.

Jag åkte tillbaka till Hammarö efter det och till Jonas mormor för att fira henne, kvällen var väldigt rolig må jag säga då den bjöd på en hel den roliga historier och roligt prat!

Idag har vi varit och tränat tillsammans, eller ja.. killarna tränade väl tillsammans och jag och Maria fick vara lite på sidan av och köra ihop. Vi kan ju tyvärr inte hjälpa att vi är en aning klenare ;) Haha. Sen skjutsade Jonas hem mig förut, han ska jobba imorgon så då orkar jag inte sova där utan sover själv inatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0