Måndag

Dagen idag började på topp, och slutade lite halvdant. Haha. Jag var i skolan, vilket var kul för jag fick träffa alla min tjejer igen! Efter skolan skulle ja hem en snabb sväng, käka något lätt och sen dra på ett step-pass som började halv 6. Grejer var bara att bussjäveln var 20 min sen. Okej, det är halkigt och så, de vet ja. Men åh va man bli lett när sånt händer. Så när ja kom in till stan var klockan 20 över, passet började alltså om 10 min. Och bussen till gymmet gick om 8 min. Så ja började gå/springa och kom till gymmet 1 min över halv. Frågar i receptionen "Är de för sent att gå in på steppen?". "Jaa, de drog precis igång tyvärr" - fick jag som svar tillsammans med ett stort smile. Kul. Så det blev gymmet för mig, men självklart skulle hela Karlstad vara där samtidigt så det fanns nästan ingen ledig maskin.

Inte min dag. Efter gymmet har jag handlat hur mycket mat som helst, bärt massa paket från pekås och mig och även lagat mat. Så nu är jag så trött så jag skulle kunna somna direkt. Men jag ska väl hålla mig vaken en stund till i alla fall :-)

Ungefär såhär såg ja nog ut när jag gick till gymmet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0