Hatar rubriker

Shit va jag är trött nu alltså. Rekommenderar inte att köra styrketräning inom liknande muskelområden tre dagar i rad. Snacka om att ja fick mjölksyra på Core bollen idag. Haha :-D Men jaja.

Sitter hemma i lägenheten nu och ska stänga av datorn efter att jag har skrivit detta inlägget. Och hjälp va skönt det ska bli att sova.

Och ja .... Jag hade väl inte mer att säga egentligen, så godnatt!

Kvällsmat ikväll. Bytte ut müslin mot rågfras, älskade det när ja va liten så jag köpte det häromdagen :-D åt också en burk makrill som jag också har älskat sen ja vet inte hur länge tillbaka. Hos min moster brukade jag alltid få en burk att äta ur när jag var mindre (och även nuförtiden), haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0