Funktionell

Idag blev det inte alls så lång skoldag för mig. Gick första lektionen (som var helt ovärd då jag va klar med allt och inte fick en ny uppgift) och sedan var jag på samlingen som vi har inför vår "egna dag". Efter det så hade ja ett kort utvecklinssamtal med min mentor innan jag drog in till stan och trafikskolan för en körlektion!

När jag drog hem sedan började ja städa lite innan Denise kom hit. Hon klippte mig, jag klippte av en dryg decimeter av håret kanske. Så jäkla gött, och som de flesta vet så växer mitt hår som ogräs så jag har snart lika långt igen, därför är det skönt att klippa av sig det lite då och då.

kvällen sedan var det dags för träning och idag gick vi på ett pass som heter funktionell. Det är rörliga styrkeövningar för hela kroppen. Många repetitioner vilket innebär att man blir väldigt trött i musklerna. Så efter detta passet så var jag helt skakis och jag känner nu att min kropp är helt slut. Var så längesen jag gick på det passet!

Nu ska jag strax stänga av allt och läsa lite innan jag stänger ögonen! Sov gott!

Måste bara visa hur bra jag är på att koka ägg ibland. Ska man skylla på att hönan värpte missbildade ägg eller är det helt mitt fel? ;-) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0