Augusti

Ja, då var det augusti. Sommarens sista månad. Synd är det, för Juli har enligt mig gått rasande fort, och jag vill inte att augusti ska gå lika snabbt. Jag har haft mycket kul och har även mycket roligt framöver nu i just denna månad. Jag har varit i Göteborg med mamma och Markus under förra helgen och sedan har dom varit kvar i Karlstad under hela veckan som varit :) Det är inte ofta jag får träffa dom under så lång tid!

 

Under veckan nu händer också mycket. Imorgon åker jag till Hagfors för att hälsa på några dar, sedan har jag lite jobb innan jag under helgen ska flytta in i min nya lägenhet! Jag kan inte beskriva hur underbart det känns att jag äntligen har fått tag på ett eget lite hem. På lördag ska alltid har flyttats då min gamla lägenhet hyrs ut från och med söndag. För min egen del så ska jag och Jonas åka till Kolmården på söndag. Någonting som jag också ser fram emot som bara den. Åh va kul det ska bli!

 

Och tänk, nu är det inte ens två veckor kvar till Cypern!!!

 

Som ett slut på inlägget så tänkte jag visa tre klänningar som jag beställde hem igår. Jag har nog inte råd med alla tre, men tänkte prova dem hemma och bestämma vilken/vilka ja behåller :)

Jag fastnade verkligen för klänningen med påfågel-mönster så jag håller tummarna att den är lika snygg på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0