Tisdag

Idag har jag tvättat och legat i! Lägenheten är snart nystädad och kläderna är nytvättade och vikta. Härligt!

Jag skulle göra våfflor förut... de gick inte. Haha, jag gick efter ett recept ja hittade på en matsida, där man skulle ha dinkelmjöl, men när ja skulle köpa de fanns inte det så jag köpte ett annat mjöl. När jag sedan hade gjort smeten och skulle hälla i järnet så började det nästan koka! Det vällde över och brändes typ fast så jag fick panik! Haha. Åh va töligt, gick tydligen inte med det mjölet. Inga våfflor.. Jag som hade vispat grädde och tinat bär. Men imorgon gör jag ett nytt försök, och då ska ja ta rätt mjöl! Istället för våfflor blev det spaghetti och köttbullar istället, gott det med!

Jonas kommer och hämtar mig om drygt en halvtimme så jag sover där inatt. Nu ska ja ner till tvättstugan och hämta sista tvätten!

Bjuder på lite bilder från igår då vi satt vid vattnet och njöt av vårvärmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0