Onsdag

Shit va kallt det blev helt plötsligt. Har gått och frusit hela dagen idag, inte kul :-( Men dagen har varit bra ändå. Jag fick lite saker gjorde i skolan och när vi drog hem från den så åkte jag först med hem till Siri för att hon skulle hämta gymkläder och efter det följde hon med mig hem och vi gjorde våfflor tillsammans. Idag blev det rätt, för nu fasen tog vi vanligt mjöl! Supergott blev de och trots att vi var hungriga som bara den så blev vi övermätta när vi proppat i oss 4 våfflor var.

När vi smält maten lite var det dags för gymmet. Idag blev det spinning och core. Kände dock att mina ben inte hade mycket ork sedan body pumpen i måndags. Älskar body pump, men det är lite tråkigt att man alltid får sån grym träningsvärk i benen så att man typ inte orkar träna på två dagar. Men men :-) Så är det!

Nu är det strax sova som gäller. Imorgon blir det skolan igen och på kvällen ska jag med Jonas och Fredrik till btb och träna rygg!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad kul! om du är säker på att du vill köpa det mejlar jag dig med kontouppgifter (:

2011-04-16 @ 09:56:06
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: johanna

skickade fel bloggadress men jag mejlar dig (:

2011-04-16 @ 09:56:49
URL: http://bijouxbyjofa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0