Helgen

Herregud veckorna bara flyger iväg. Jag och Louise kom fram till att idag har halva vår praktik gått. Och den är ändå under hela 10 veckor, sjukt! Känns som vi nyss börjat! Jaja, inte mig emot, börjar bara bli lite stressad över allt skolarbete som ska lämnas in.

Himla varmt ute idag, synd att det blåser storm bara. Vi satt kvar i skolan lite längre än vi brukar idag och pluggade lite extra, så en uppgift till är nu ut vägen! Efter det åkte jag med Louise och André till Bergvik där jag hittade min fina klänning i rätt storlek! Gött :-) Kommer jag använda mycket i sommar. Orkar inte visa den nu men kanske en annan dag!

Jag har gjort hemmagjord potatis och purjolök-soppa idag. Glömt bort hur jäkla gott det är, så det tillsammans med två wasa med keso och avokado på gjorde mig mätt och belåten :-) Nu ska jag strax gå ut då Jonas kommer och hämtar mig, vi skulle ha varit här inatt men det passade bättre där nu så vi sover hos mig imorgon istället.

Ha en bra fredag.

Min fredagsmat, haha! Ser ju dock inte alls så kul ut på bild, men det var mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0