Ny vecka

Ny vecka då, och den började bra eftersom skolan börjar 12.20 för mig på måndagar ;) Inte fel de! Men idag fick jag inte åka hem när jag slutade vid fyra, jag mötte istället upp Kenny på stan och vi åt mat tillsammans, trevligt. Efter det drog jag mig mot Karlstads trafikskola där teorikursen startade idag, känns himla skönt att komma igång. Jag är så himla taggad på att ta körkort nu, vill verkligen ha det, blir bara mer och mer sugen på att köra bil!

Nu är jag hemma,
ligger och tittar på Lite sällskap som började för nån min sen. Jonas lär komma hit när som helst nu också! Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till tandläkaren, imorgon har dom sagt att jag äntligen ska få en tid för att ta ut min kära tandställning. Ni anar inte hur skönt det kommer bli, åååååh ja kan knappt vänta!!

Nu ska jag titta på Filip och Fredrik ; )
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0