Måndag

Ojoj, nu försvann att blogglusten och tiden litegrann :-) Har haft en bra helg iaf, känns så himla skönt att jag har tagit det lugnt nu ett tag! Och någon fest blir det inte förens nästa onsdag då det är ankan! Ja, helgen nu bestod av Jonas och också lite Emma! Härligt :-)

Skoldagen idag gick väldigt fort,
började 20 över tolv och vår lärare var då sjuk så vi satte och och började pyssla med Humletorpfilmen, och sen skrev vi lite manus till en annan film på Rörlig bild lektionen. Så, lugn dag!

3:e teorilektionen för körkortet idag också.
Så inte mycket kvar, känns skönt. Jag skulle ha bokat en körlektion idag också men jag vågade inte, haha, inte än! Har ju kört, men jag har inte kört i trafik. Är inte orolig över att växla å koppla osv. men herregud va grejer ja kommer missa, och alla jävla regler. Nej usch, känns som jag kommer köra på någon om jag sätter mig i den bilen. Men nästa vecka tänkte jag ta mod och boka ;-)

Nu sitter jag i sängen och kollar på Idol.
Ska ta och öva lite med Bonniers körskola som jag fick låna av Jonas :-)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0