Hemma igen

Nu är jag hemma från Humletorp. Det har faktiskt varit en riktigt bra och rolig resa. Igår var det FULL RULLE hela dagen. Vi började spela in på bussen som gick från skolan klockan 9 på morgonen och vi var inte klara förens klockan 8 på kvällen. De enda pauserna vi hade var när vi åt mat, kanske 1 timme sammanlagt + att vi tog någon 10 min paus. Helt slut i huvudet. Jag fick vara producent vilket betydde att jag skulle ha stenkoll på manuset, vi var två filmteam så jag skulle också hålla koll på vilket team som spelade in vilken scen och att de inte gjorde samma osv..

Jag tror att vår film kommer bli riktigt rolig, eleverna va duktiga och ställde upp som skådespelare så vi treor kunde fokusera på filmen hela tiden och behövde inte vara med i filmen själva. Super!

Nu har jag städat min lägenhet
och strax kommer Jonas och hämtar mig och då åker vi och tränar. Haha, ja kommer vara död ikväll! Imorn ska jag iaf ta det lugnt, bara tvätta ; )

Jaja, ha en bra kväll allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0