Andra försöket

Dagen i skolan idag har bestått av manusskrivning. Vi ska ju som sagt åka till Humletorp till torsdan. Det gör vi varje år med skolan. Väl där så spelar treorna in en film. Iår är det alltså vår tur. Och nu jävlar har vi skrivit klart manuset, nu är det bara lite finslipning kvar, tror att den kan bli riktigt rolig!

Sitter hemma i lägenheten nu för tillfället,
håller på å gör mig lite mat. Idag ska ja iväg på träning, spinning denna gång, och nu fasen ska jag inte komma för tidigt, eller försent. Men den börjar kvart i sex och idag ska Siri med också! 45 min lång är passet och ja kan säga att jag brukar vara helt död efter ett 30 min pass. Så det återstår att se hur jag mår efter detta. Men gött efteråt iaf! Överlever gör jag nog ; )

Nej, åter till maten! Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0