Afrikansk

Ligger här på mage i min säng, alldeles snart tror jag en viss Jonas hämtar mig. Började skolan 20 över 12 idag iallafall, och när jag kom till skolan röstade jag faktiskt till valet. Man kunde göra det i skolan, så då tänkte jag att det var lika bra! Så nu var det gjort.

Efter skolan åkte jag hem snabbt
för att äta och sen skulle jag dra iväg på afrikansk dans. Den har börjat halv 7 hela sommaren va jag kommer ihåg så jag åkte dit som vanligt. Men tydligen började den halv 8. Så där stod jag kvart över 6 och hade inga skor som jag kunde träna i gymmet med, så jag bestämde mig för att gå hem istället.

Gick över stan så istället för passet så fick jag iallafall en långpromenad! Haha.

Nu ska jag göra mig klar, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0