<3

Vaknade 10 idag men låg och drog mig ett bra tag. Sen gick jag upp och bestämde mig för att äta en onyttig men god frukost. Blåbärspaj och grädde, haha. Jävlar va gott det var : ) Ibland får man göra så.. Efter pajen tog jag en lång varm dusch, och nu sitter jag här.

Kollar just nu runt på lite olika sidor
och gick in på Avenged Sevenfold's sida. De ska ju spela här i Sverige, I SVERIGE, i Stockholm. Helt sjukt att dom gör det detta året ändå, med tanke på att deras trummis dog för inte länge sen. Men ja, jag SKA se dom. Sofia och Louise vill också det, så vi ska antagligen beställa biljetter snart, hoppas jag ; ) Den 20 November spelar de och ja kan knappt vänta. Åh, vi som så gärna ville se dem på Metaltown men blev så besvikna när de inte kom, men nu jävlar kommer de ändå. Härligt!

Älskade Avenged!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0