Succé

Körlektionen igår gick väldigt bra tyckte jag! Jag har ju inte kört i trafiken direkt, men jag fick köra lite där igår, och körläraren var mycket nöjd över mig, kändes bra! Så nu är det bara att köra på :-)

På kvällen igår var det ankan som stod på schemat. Sofia kom hit när hon var klar i skolan och vi gjorde oss iordning innan vi drog iväg till Lisa. Vid 10 ungefär drog vi alla in till ankan och kvällen var sådär. Jag och Sofia tog det väldigt lugnt med drickan, och jag måste faktistk säga att de va inte speciellt kul att vara där då. Men men, ingen ångest dagen efter iaf! :-) Jag tog iallafall bussen till Jonas efter ankan igår så jag somnade nog kanske halv 3.

Idag har jag gått i skolan, trött och jävlig, haha. Sen åkte jag hem och sen dess har jag tvättat och pluggat. Duktig! Vet inte vad jag gör ikväll, antingen blir jag själv eller så får jag besök av Jonas kanske? Ja, det märks :-) Imorn är det fredag och sen helg, gött!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0