Play

Dagen idag började med ett spinningpass på Njoy, vi hade nämligen idrott. Så nej, det var inte jag som gick upp tidigt och var hurtig och tränade för att jag själv ville det, tyvärr.

Sen då, en håltimme som vi inte gjort speciellt mycket på, lunch och nu har vi mediekunskap. Svårt att göra någonting under hela lektionen som är 2 och ½ timme lång. Haha, lite roligt är det ju att vi varje fredag fram tills nu har slutat två, ingen har funderat något mer över det, när vi egentligen slutar 20 i 3. Haha, Pontus kom in idag och sa att vår lektion är två och en halv timme lång, neeeeeej sa alla, joho vi slutar 20 i 3. Jaha se där. Bra koll på vår skol, som vanligt.

Efter skolan nu ska jag dra hem en snabbis för att packa och sedan ta bussen till min kära Louise. Det ska bli supertrevligt med en natt där.

Så ha en bra fredag nu alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0