Lördag

Nu sitter jag i ..... Hagfors! Bestämde mig för att åka hit idag en sväng för att hälsa på pappa, han skulle också hjälpa mig att formatera om min dator - tack för det!

Igår var vi som sagt ute på Tempel, helt okej ställe. Dock hade jag förväntat mig rockmusik som var mer i min smak. Det fanns olika rum där det spelades olika slags musik och i ett mindre rum spelades det en stund helt okej musik bl.a. Def Leppard - Pour some sugar on me, som jag äääälskar, men sen helt plötsligt bytte dom till radiomusik, tråkigt. Sen var det något liveband som inte riktigt föll mig i smaken heller, men men. Helt okej som sagt!

Ja, denna kvällen har som sagt bestått av dator, dator och dator. Vi började med att formatera om och installera Windows Xp istället för Vista - så jäkla mycket bättre, Vista tar upp allt minne i datorn och den blir seg av bara helvetet. Så nu känns den bättre! Har ju också då blivit tvungen att installera om alla program jag hade. Men nu har jag också fixat Photoshop CS3, HURRA!

Så nu ska ja pilla lite med det innan jag går å lägger mig ;-)

Förlåt jag är tråkig
men jag är så jävla lat och orkar inte lägga in bilderna från igår, de blir en annan gång.. ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0