Inte planerat

Min och Siri's styrketräning blev idag inte vi hade planerat. När vi slutade skolan vid 20 i 3 så sa Katrine (en tjej i vår klass) att hon skulle på spinningen vid 5 och tyckte att vi skulle med, så då tänkte vi gymma en stund innan och sen köra spinning. Men då blev vi hungriga och vi ville inte träna på tom mage så vi drog till Willys och handlade lite nyttigheter, inte ofta man är så noga som vi var idag! Haha. Så gymma blev ej av, men istället körde vi ett GRYMT jobbigt spinningpass. Fan va jag var svettig alltså, och träningsverken sen igår var inte skön alltså. Men jag överlevde och nu känns det asgött!

Btw, mina killar kommer ju till Stockholm om några veckor,
och med mina killar menar jag ju Disturbed! Kärlek. Jag är så ledsen att jag är fattig och inte kan dra på dom. De spelar två dagar innan jag ska till Stockholm på Avenged Sevenfold. Avenged är billigare och Disturbed har ingen egen konsert utan det är flera olika band (vad jag har fattat det som). Jag har också sett Disturbed en gång så jag valde då heller Avenged. Men killar - jag kommer tänka på er kvällen den 18!!

Lyssna på nya albumet Asylum. UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0