Hemskt.

Usch, inatt mådde mitt samvete riktigt dåligt. Jag drömde nämligen att jag skulle få övningsköra med Jonas pappa. Så han, Jonas och jag åkte i en gammal volvo (tydligen var det deras bil) och så skulle jag köra. Jag visste inte vart jag skulle och i sista minuten sa Erik att ja skulle till vänster, jag svängde och sen funkade inte bromsarna så jag körde in i bilen framför och så voltade vi. Jonas gick hela tiden efteråt å retade mig för att ja va dålig på att köra bil. Fan vilket dåligt samvete jag hade över att ja hade kraschat den... Tur att det var en dröm ;-) Men jag undrar vad den drömmen betyder? Att jag inte ska köra bil ännu? Haha. Härligt att jag då har körlektion på onsdag! Men jag körde faktiskt lite hemma igår också, och jag tror nog att jag ska klara mig utan att volta ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0