Helgen

Måste ju bara berätta om helgen lite snabbt också. Den har varit riktigt mysig måste jag säga! Mamma och Markus dök upp här på kvällen på torsdagen. Då hände inte så mycket, lite mys och så hos moster.

Fredagen shoppade vi på, mamma köpte mig en väska, jag köpte skinnhandskar och Markus brände upp sina .. 2000? Duktig pöjk! Han har sparat ihop allting själv i säkert flera år. Så nu köpte han ett Nintendo DS och flera spel. Vi hann också med att åka till Forshaga och äta lite mat samt fika, alltså det vi på mammas släktsida är bäst på ;-)

Lördagen spenderade vi på nöjes. Även min Jonas kom dit och bowlade och käkade med oss. Alva och Markus fick gå lösa inne på Leklandet, vilket dom verkligen tyckte var kul! Tyvärr hade jag för tajta jeans så jag kunde ju tyvärr inte leka så mycket ;-) Så istället satt jag och gosade med min goooa kusin Alex!

Idag fick jag skjuts hem till Hagfors, mamma och Markus fortsatte uppåt och jag blev kvar här. Har suttit på Milano med tjejerna under dagen och sedan inte gjort något, helskönt. Behövde en dag som var lite mer chill kände jag.

Imorn tar jag nya tag, först träffa farmor&farfar, sen Bjarka och sen sätta mig på bussen halv 3 mot Karlstad, teorilektion vid 5 och sen ska jag hem till Jonas och äntligen få somna i hans armar igen :-)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0