Hähä

Tjäänare bloggen! Jag tog ledigt i två dagar nu bara, inte orkat skriva.

Men men, uppdatering följer.
Ja, Afrikansk dans blev det ju som sagt i måndags, direkt efter det hämtade Jonas mig. Ehm, igår gick jag i skolan (nähä) och sedan efter det väntade en lång och dryyygt kurs på körskolan. Som vissa kanske inte vet så har jag ju inte gått kursen som man går när man ska börja övningsköra, ops. Men det har liksom inte blivit av eftersom jag flyttade när jag fyllde 16, och sen har vi liksom aldrig tagit tag i det. Men man kan ju alltså köra på körskolan utan att ha gått den kursen, och det är precis vad jag har gjort fram tills nu. Så nu är jag klar med detta!

Idag gick jag en ganska kort dag i skolan, slutade två, och direkt efter gick jag till körskolan igen för att idag ha körlektion. Idag drog vi in till centrum och körde för första gången och jag måste säga att jävlar va jag är stolt över mig själv. Haha, sorry om det är så hemskt å skryta, men alltså fan. De går så jävla bra, och min handledare tycker jag kör skitbra för att ha kört så lite. Han sa att de var som jag hade kört hundra gånger. Så, ja. DAMN! Ja kan ju :-D Ska nog snart ha det där rosa kortet i min hand ska ni se!

Efter körningen åkte jag hem, tvättade och sen kom pappa. Vi åkte runt och handlade lite, han på biltema och ja på Lidl. Vi hälsade alltså på Jonas en sväng (Han jobbar på Lidl). Sen hem igen och så har jag städat och tvättat klart.

Har nyss tränat lite teori
och ska nu kolla på ett One tree hill-avsnitt sen sova! Nattinatt! <3 (Förlåt för väldigt långt inlägg)



Bildbrist, så jag hittade denna från i våras då jag, Emma och Louise hade en lite matpicnick utanför mig! MYSIGT.

Kommentarer
Postat av: ems

Fan vad härligt det där med kärlektionen! :-D

Gillar bilden också, myyyyyys! <3

2010-10-28 @ 11:21:26
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0