Brum brum

Igår hann jag inte blogga då Sofia följde med mig hem efter skolan, ville inte sitta här då och vara osocial. Fast i och för sig var vi väldigt osociala mot varandra en sväng då hon skulle se det nya Grey's Anatomy-avsnitter och Kungarna av Tylösand på tv. Ja ville inte se de nya avsnittet av Grey's då jag inte sett så långt än, och de andra programmet, jaa. Haha, ja bara skäms när ja ser det så nej, pinsamma dumma människor. Kan kansek va underhållande att se på vissa saker, men ja tycker de har gått lite för långt.
Jaja, hon kollade i alla fall på det på tvn och jag låg med hörlurarnde i och kollade på program på datorn. Haha!

Idag hade jag bara en lektion i skolan,
två blev inställda och jag gick tidigare för att jag hade körlektion så jag missade den sista. Körlektionen gick väldigt bra faktiskt, känner mig mer och mer van, behöver inte tänka lika mycket när jag växlar osv nu. Så det ska nog lösa sig det här!

Resten av dagen har jag spenderat hemma, har gjort slingor i håret, btw så ser mitt hår förjävligt ut nu när jag försökte göra bruna slingor igår, reslutat - eeh grön nyans?, men nu blev det iaf lite bättre. Får vänta ett tag nu innan jag färgar det igen.

Snart kommer Jonas och hämtar mig, och imorn ska jag och några brudar ut på Tempel! Hur kul som helst tror jag!

Måste lägga upp trailern till vår film som vi gjort i Humletorp också. Tror att den kommer blir riktigt bra, den är som sagt inte klar på långa vägar, men några i skolan hade satt ihop denna trailer iaf. Det var Louise som la upp den i sin blogg nu, så jag måset ju göra det i min också ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0