Vardag

Hejsan!
Nu är det tillbaka till vardagen igen som gäller.
Efter några fartfyllda dagar så känns det både bra och dåligt att det nu är som vanligt. Har haft så jäkla roligt, men det är också skönt att dagarna inte är lika intensiva, det suger verkligen energi!

Sovmorgon var det som gällde idag, som alltid på måndagar. Började klockan 12.20 med multimedia och hade sedan rörlig bild, ganska rolig dag alltså!

Nu är jag hemma och ska ta och vila lite innan jag sen drar mig mot gymmet,
idag är det Afro som gäller, det var faktsikt ett tag sen som jag gick på det så de ska bli kul! Siri följer med också tror jag, ännu bättre :-)

Jag tycker det är så mysigt med snön nu! Hoppas det håller i sig. Påvägen hem från skolan idag snöade det såna där riktigt stora flingor, MYS :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0