Stockholm

Jag kan ju berätta lite mer om vår natt i Stockholm. När vi kom dit igår så gick vi till Pizza hut som låg mitt emot hotellet. Vi var jättehungriga eftersom vi inte ätit under hela dagen. Pizzan som vi beställde där var nog en av de godaste jag någonsin ätit, och de var jag inte ensam om att tycka. Alla tre blev helt chockade över att de va så gott! Tummen upp för Pizza hut på söder!

Efter det så gick vi till hotellbaren, när vi kom in på hotellrummet så fick vi se att vi hade fått tre drinkbiljetter, så vi använde dom. Louise och Sofia tog varsin öl och ja tog ett vinglas, var så mätt efter pizzan så orkade inte dra i mig en öl, de gjorde inte de andra heller märkte dom sen!

Efter detta var de dags att dra sig till fryshuset.
Det tog ett tag, men tillslut hittade vi rätt, och som sagt var det en helt underbar kväll. Konserten var faktiskt ganska kort, de höll bara på i en och en halv timme, men jag måste säga att jag tyckte det var riktigt bra. Jag hade inte alls så ont i ryggen och fötterna som jag brukar, så en och en halv timme var lagom. Självklart hade man ju kunnat stå och titta och lyssna på dom hur länge som helst bara för att de är så bra, men kroppen orkar inte tillslut.

Vi var tillbaka på hotellrummet så tidigt som klockan elva,
och då hade vi köpt med oss lite strips från Mc Donalds som vi låg och åt samtidigt som vi kollade slutet på Heartbreak Hotel. Sen var det nattinatt!

Tack så mycket för resan tjejer, den blev riktigt lyckad!! :-)

Den underbart goda pizzan!



Såhääär skön va vår säng på hotellet!



Kommentarer
Postat av: Shunhuaenglish

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 09:50:51
URL: http://shunhuaenglish.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0