Sista dagen

Ja, det känns ju lite sådär halvtråkigt att det är sista dagen på höstlovet. Men men, jag längtar som bara den till julen så på ett sätt gör det inte så mycket!

Igår blev Jonas, jag och hans föräldrar bjudna på mat hos hans farmor och farfar.
Så vi var där hela kvällen innan vi åkte hem till Jonas och sov.

Idag åkte vi in till stan en sväng,
han skulle köpa sig ett par jeans. Sen fick jag skjuts hem och jag har sysselsatt mig med att städa och bara ta det lugnt. Nu sitter jag i en nyskurad och städad lägenhet med lite tända ljus och väntar på Jonas som kommer snart.

Ja, skolan börjar ju imorgon som jag sa,
men jag har i alla fall turen att starta med en sovmorgon, börjar inte förens klockan 12, vilket är väääldigt skönt :-)

Förut satt jag också och pillade lite i photoshop, kollade nämligen på top model och blev jättesugen på att redigera bilder, så jag tog en bild på mig som vi tog när jag var sminkmodell, och jag blev ganska nöjd med redigeringen faktiskt! :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötan, du är så smulig som en god liten kaka. :3

2010-11-07 @ 22:21:24
URL: http://ballonatic.blogg.se/
Postat av: Ida

haha aw, du är att bra söt du med ska du veta ;-)

2010-11-08 @ 17:59:17
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0