Sex and the City

Haha just ja, jag såg ju en film igårkväll också. Väldigt var filmer de blev nu. Men jag gillar att se på film när jag är själv. Då får jag liksom tid för mig själv, att tänka och jag slappnar av så när jag ser på film.

Iaf, jag tittade på Sex and the City 2 igårkväll.
Kom på helt tvärt att den nog har kommit ut, så jag fixade den och jag gillade den riktigt mycket faktiskt! Tyckte att den hade lite av allt, vilket Sex and the City brukar ha iof. Den var väldigt rolig, Samantha gör ju allt liksom, fan vilka härliga kommentarer hon kommer med. Den var också sorglig och det kändes som att det var med saker som kanske betyder lite mer än de där vanliga i-landproblemen.

Den är också sevärd alltså! Sen måste jag ju bara säga att jag älskar att se alla outfits dom har. Ibland ser det förjävligt ut, men det är ändå kul, för allt de har är annorlunda och ja, utstickande. Fräna kläder helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0