Riskettan

Ja jag började dagen med riskettan alltså, och jag måste faktiskt säga att även om de flesta föreläsningar och lektioner är skit och bara till för att dra in pengar, så tyckte jag att denna var bra. Den var till och med rolig. Vi fick delta i diskussioner osv och det kändes mer som att vi var några kompisar som satt och snackade. Kändes ju ännu bättre eftersom det var min körlärare som hade den också, så då "känner" jag ju han mer än de andra körlärarna.

Jag måste bara säga att jag har fått en infektion i min tå.
Intressant jag vet.. Men alltså, fan i helvete (förlåt att jag svär) va ont det gör. De här har alltså hänt just för att jag verkligen avskyr att ha långa tånaglar, klipper alltid dom så korta de bara går, och då har jag fått nageltrång och det har blivit en infektion. BAJS säger jag bara. Kan ju säga att spinningen igår var riktigt jobbig eftersom jag har så jäkla ont..

Jaja, jag vet inte riktigt vad som händer ikväll,
om jag ska va hemma själv, om Jonas kommer hit eller om jag ska dit. Det märks! Men ha en bra kväll iaf! :-) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0