I need you now

Tjenare bloggen! Nu ligger jag hemma hos Louise i hennes säng. Väntar på att hon och André ska duscha klart så jag får göra det sen. Vi ska göra oss iordning lite snabbt och sedan dra in till stan, de ska handla julklappar och jag ska bara gå med ;-)

Vi har precis varit nere och solat en sväng. Var väldigt skönt tyckte jag! Dock luktar man så äckligt efteråt, blä! Men ska ju duscha nu snart så!

Men titeln menar jag låten som spelas på radion jämt med Lady Atebellum.
Har aldrig gillat den, vet inte varför, men de spelade den nu i solariumet och då tyckte jag faktiskt den var bra. Kanske är en sån låt som man måste höra flera gånger och verkligen lyssna noga på för att tycka om. Tycker att jag borde vara trött på den, men nja. :-)

Jaja, duschen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0