En dröm

Kvällen igår kan jag leva på i flera veckor. Fan va underbart det var. När Synyster (gitarristen) kom ut blev jag helt överlycklig att de äntligen skulle dra igång. De började på Nightmare och till slut kom även Matthew(sångaren) in, de va obeskrivligt. I min hjärna så har jag inte fattat att jag har sett dom än. Det är så sjukt underbart (som jag har sagt flera gånger) att ett band kan göra så jävla bra musik och också ha två av de snyggaste killarna som jag sett. Det blev ju inte sämre av att vi stod i stort sett längst fram. Sofia stod vid räcket och jag och Louise lite bakom, visserligen stod vi lite på sidan av scenen, men vi var ändå sjukt nära.

Aa, jag är mållös alltså. Underbar kväll, underbar konsert.

Kan lägga upp några bilder,
Louise har mycket bättre då hon tog med sin vanliga kamera, jag har bara min mobilkamera och det blev väldigt suddigt. Men fan, det är bättre än ingenting! Plus att jag har grymt bra videos, min mobilkamera äger på att spela in på konserter, ljudet tas upp så jävla bra. Mycket bättre än en vanlig kamera!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0