Disturbed

Bara för att det varit så mycket Avenged nu så har jag inte glömt bort kära Disturbed. Disturbed har varit mina favoriter i flera år nu men Avenged Sevenfold har faktiskt delad plats med dom nu. Jag kan inte säga vilket band jag älskar mest, jag älskar dem lika mycket! Men Disturbed har ju hängt med längre så de känns mer som mitt trogna band liksom, fast Avenged är fan lika bra som sagt. Haha.

Just det,
de jag skulle säga med detta inlägget var att Disturbed har ju släppt en ny skiva för ett tag sen (Asylum), som jag faktiskt inte har haft tid att lyssna på så mycket i lugn och ro, men nu har jag spelat den ett antal gånger och jag har hittat två favoriter. Warrior och Asylum. Dock är alla låtar grymt bra, men dessa har jag fastnat för just nu, kommer nog hitta fler favoriter ju mer jag lyssnar :-D

Här är dom i alla fall!


Warrior


Asylum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0