Deprimerad?

Haha, måste ju också berätta att ja för en timme sedan gick ner till pekås för att inhandla yoghurt, müsli, choklad och dricka. Ja typ slängde på mig kläderna bara och gick ner. Kommer hem igen, sätter mig vid datorn och kände att något var fel - jag hade gått till pekås i enbart långkalsongerna.

Så ja, jag gick alltså ner till pekås och köpte bl.a. choklad och dricka i vinröda slappa långkalsonger. Seriöst, de som såg mig måste trott att ja hade värsta depressionen. Och vart var min hjärna egentligen? Haha, att jag inte märkte de liksom.

Jaja, så kan de gå! :-)

Kommentarer
Postat av: Emmis

HAHA :D nu gjorde du min kväll!

2010-11-29 @ 22:09:51
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0