Brummmmmm

Ja ni, idag mina vänner har jag kört bil. Oj va ja har kört bil. Pappa ringde och sa att han skulle till biltema och därmed skulle han hälsa på mig. När han kommer så visar han att de äntligen har godkänt vår ansökan om att han ska få va handledare. Så ja fick äntligen köra med honom lagligt. Haha jag är 18? Men ja, de flesta vet ju varför de tagit sådan tid! Så nu kan jag bara köra på som fasen så jag kan få körkortet någon gång. På tal om det så fick min vän Emma körkort häromdagen, grattis igen gumman! :-D

Nu ligger jag i min halvstädade lägenhet.
Eftersom pappa kom hit och jag fick köra bil så tog det lång tid, därför hann jag inte städa allt jag skulle. Men jag har tvättat en heeel del kläder i alla fall, och det återstår bara lite skurning och diskning imorgon! Föresten så bjöd pappa mig på kinamat förut, på tal om ingenting. Men de va gott!

Trött som bara den är jag, så jag ska nog lägga ifrån mig datorn snart, dra på en film och sen sova. Imorgon ska jag inte till skolan, inställda lektioner - nice! Så imorgon ska ja ta tag i lite efterblivet skolarbete och sen ska ja nog med Jonas och sola lite!

Ha de bäääst!

Kommentarer
Postat av: ems

Tack gumman!

Kämpa på nu :-*

2010-11-29 @ 12:14:05
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0