Ändrade planer

Ja de blev visst inte Idol på fredag tillsammans med kusin. Ja ska istället få praktisera där tillsammans med Siri, inte fel det inte! Vi hade ju praktik på Idol i våras när de var audition, men vi ska alltså få hjälpa till nu också.

Nu ligger jag i min lägenhet och halvbölar, det är skottlossning på Grey's Anatomy just nu, egentligen skulle ja böla som fan, men om tio-femton minuter kommer Jonas familj och hämtar mig för vi ska nämligen bli bjudna på mat hos hans syster. Och de är ju lite jobbigt att behöva sminka om sig, man fan va de är jobbigt att hålla tårarna inne. ;-)

Ja som sagt, ja kommer ha fullt upp både imorn och på fredag så det blir nog ingen uppdatering här på ett tag. På lördag åker jag ju nämligen till Stockholm som ni vet, så söndag kväll kanske jag har tid igen!

Men ni får ha en fortsatt bra vecka, ja vet att min kommer bli helt jävla perfekt i alla fall! :-D

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-17 @ 23:02:45
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0