Fint väder! och mindre fint väder

Nu är jag hemma i Karlstad efter en mycket bra helg i Hagfors. Har haft riktigt kul faktiskt. På fredan gick vi till Eric där det var lite grabbar som satt och stekte på balkongen. Gilla läget. Där hamnade vi resten av kvällen. När jag sedan skulle hem klockan 4 på natten ringa ja pappa för å fråga om han kunde hämta mig, han hade druckit en öl men sa att han skulle ta cykeln. Sagt å gjort, en liten stund senare kom han cyklandes och sen gick han hela vägen med mig hem, söt!

Igår blev det lite lugnare, vi var hos Fredrik där samma gäng var som på fredan. Lite fler kanske men i grund och botten samma ;) Va också trevligt. Alla drog till parken vid 12 ungefär så då gick jag, Josse å Emma hem till Josse och kikade på Crossroads, haha.

Nu ska jag ta tag i min packning,
hade med mig tre maskiner tvätt hem så det är litegrann! Fick också en väska av farmor förut och säkert 20 strumpbyxor, det behövdes!

Lite bilder från fredan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0