En vecka kvar

Denna dagen har varit väldigt bra, till skillnad från den igår. Ja orkar inte berätta varför den var dålig, de som vet vet :)

Idag var vi i alla fall väldigt duktiga i skolan till att börja med. Vi håller på att designar om en broschyr till alla ungdomsmottagningar i värmland. Det är ju lite kul! Ska försöka göra klart den imorn. Efter det drog jag, Louise och Emma in till stan, jag köpte biljetter åt mig och Sofia till Glada Ankan nästa ondag (min FÖDELSEDAG!) och sen gick vi och köpte mat - bakpotatis, räksallad och kyckling. Vi tog bussen hem till mig, fixade maten och tog med oss en stor filt ut och satte oss på gräsmattan i solen och käkade. Underbart var det!

Nu har jag nyss kommit hem från en promenad med Kenny. Det var bra att han skrev och frågade det för jag hade nämligen tänkt att ta en promenad men hade han inte frågat hade jag inte tagit mig ut, och sen är det ju roligare att gå tillsammans med någon!

Pappa kom också förbi en sväng förut också! Det var kul att se han. För de som vill veta så åker jag hem till Hagfors på fredag :)

Nu - Grey's Anatomy.

Dagen i bilder:

Maten såg kanske inte så god ut på bilden, haha! Men det var hur gott som helst.

Kenny och jag promenerade genom ruds kyrkogård som faktiskt var väldigt fin, och stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0