Trött

Riktigt trött idag. Beror på gårdagens bravader som jag och Felicia Moberg ordnade så fint ;) Hade iaf gympa idag halv tre, innan de jobbade vi hemma för vi hade egen dag så.

Nu ringde pappa nyss och berättade
att han var påväg ner hit för att hälsa på, trevlans! Tänker på att jag snart ska operera mig också, vill inte. Jag har ganska mycke ångest redan nu och jag har inte ens beställt tid. Måste göra de idag eller imorrn.

La in lite bilder från mobilen igår också,
och hittade denna som togs när jag var i Forshaga hos min moster förra gången. Det är "lilla" Alva till vänster och sen min nya lilla kusin Alex :) Sötungar!

Ungefär sådär trött är jag nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0