Tisdag

Egen dag idag! Canon är här idag och har någon föreläsning + att man får prova på kamerorna. Men jag känner att jag behöver jobba, speciellt eftersom jag snart ska vara borta en vecka. Svenskan och Engelska är slut till påsklovet och det är endast två veckor tills det. Dags att sätta fart! har gjort klart den sista uppgiften förutom NP i Svenskan nu så det känns skönt. Efter lunchen sen blir det lite Engelska också!

Idag har jag ingenting planerat, fårse vad som händer.

Just ja, igår slingade jag mig också. Är ju inte så mycket ljusare, men har slingor full skallen i alla fall :) Ser sådär ut nu, men det är första steget. Issa (frisören) sa att jag kunde slinga mig snart igen för det hade inte slitit så mycket på håret. Så det är bara pengarna som behövs sen kan jag snart fortsätta.

Nu ska jag slappa lite innan lunchen 12.10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0