Nöjd

Känner mig ganska nöjd efter dagen i skolan nu, har jobbat hårt på 2 av 3 lektioner! Den första lektionen (Svenska) gick väldigt trögt. Men jag ligger inte efter och det är huvudsaken!

Gjorde klart mitt reportage i
Textkommunikation och på medieproduktionen skrev jag en krönika och hjälpte de andra tjejerna när Malin blev filmad när hon sminkade Sofia :) Oj så fin hon blev, så feminin ;)

Skulle ha tränat idag också,
men jag har antagligen sträckt mig lite lätt igen. Verkar som jag har lätt för att göra det, eller så är jag inte tillräckligt uppvärmd. Har i alla fall haft ont på baksidan höger lår sen förra torsdan då vi var på Afrikansk dans. Så därför hoppade jag träningen idag för jag har lite ont än och imorrn blir det afrikansk dans igen :) Då måste jag vara pigg och kry!

Ska försöka läsa lite nu faktiskt,
måste hinna läsa Pojken som kallades det på engelska denna vecka för att hinna göra en book report som ska vara inlämnad innan påsk. Bäst å sätta igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0