Mår braaa

Träningspasset i torsdags (afrikansk dans) var riktigt roligt och jobbigt. Ett bra pass. Igår gick även jag och Siri på Core :) Mag och ryggträning! Också bra, men ett kortare lite enklare pass.

Igårkväll var vi brudar hos Felicia och hade en trevlig kväll tycker jag. Alla utom jag åkte hem tidigare än väntat men inte gick vi å la oss för de :) Bra kväll.

Idag har jag inte hunnit med mycket.
Vaknade upp och var utan vatten som alla andra i Karlstadområdet. Helknäppt. Men tur va så kom det tillbaka ganska fort. Fast de kanske berodde på att jag sov bort hela förmiddan ;)

Ligger och tittar på Bröderna Lejonhjärta nu!
Inväntar körslaget som börjar om 10 min. Siris pojkvän Rikard är med i bröderna rognedahls (?) kör så nu ska vi heja på dom!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0