Krångel

Idag när jag vaknade upp stod min dator på, jag hade alltså somnat framför den igår. Skulle få den att "vakna" till igen eftersom skärmen var svart men inget hände. Ja fick starta om den och när de väl startade så låste den sig helt, och så fortsatte det.

När pappa sen slutade vid 2 så fick vi börja leta efter fel. Vet inte riktigt vad som var felet men vi blev klara för någon timme sen i alla fall. Vi fick prova många olika saker och tillslut fick jag kopiera det jag kunde från datorn och sen fick vi göra en hel omformatering så allting ja hade försvann... töligt som tusan, men men. Nu funkar den igen och jag försöka nu att få tag på Photoshop, det är inte de lättaste, men jag måste ha det!!

En glad nyhet är att jag nyss beställde en ny mobil. Sony Ericsson Aino, som jag ville ha. Pappa erbjöd sig att betala 100 kr av kostnaden i månaden så det kommer tillochmed att bli billigare med denna mobilen än att bara fylla på med 200 som jag gjorde förut. TOPPEN.

Nu ska jag fortsätta pilla med datorn.

Tur att den inte såg ut såhär i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0