Hemma

Ojoj, vilken underbar resa vi har haft. Vi har haft en sån otrolig tur med vädret också. Strålande sol alla dagar förutom idag, då var det lite molnigt. Men vi har bara suttit i bilen hela dagen idag så det gjorde ingenting.

Vi festade alla tre dagar och på fredag åkte vi också lite skidor :) Underbart!

Stugan var helt perfekt för oss,
stor, bra och jättefin. Dock var det inte kul att gå upp 8 imorse för att städa. Då var jag rätt sliten.

Kom hem för ca 2 timmar sen och jag har inte hunnit med annat än att ligga i sängen. Så trött.

Kollade dock vårt nya schema förut. Fick en glad överraskning då vi börjar halv 11 imorgon och slutar 2. Härligt dag? Fredagar slutar vi på lunch så den dagen var ju också härlig.

Nu ska jag titta på tv lite och sen kanske försöka ta tag i min packning.


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0