Fredag

Himla skön dag idag. Hade bara medieproduktion i skolan idag, där vi spelade in programledare till vår film. Den är nu helt klar och kommer att läggas ut på vår klasstidning Klass.nu inom en snar framtid.

Slutade tio i tolv, men vi gick och åt mat efter det. Jag gick sedan till Njoy och körde en efterlängtat gympass. Himla gött var de! :) När ja kom hem duschade jag och så och lite senare kom Martin å hämta mig. Vi åkte till nöjesfabriken å bowlade å käka mat, de va trevligt!

Nu sitter jag hemma i sängen och gör ingenting.
Ska ta och packa inför Hagfors imorrn. Åker hem över en natt bara. Tror dock inte jag kommer ha tid å träffa nån av kompisarna, beror på. Men först och främst ska jag träffa pappa, och jag tror bara det blir en lugn hemmakväll. Vi får se!

I brist på bilder så hitta ja denna som jag och Sofia tog precis innan vi satte oss i bilen mot Branäs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0