Egen dag

Sitter i skolan och har egen dag nu, har gjort lite svenska men nu orkar ja inte jobba mer. Haha, konstigt? Man orkar aldrig göra något på tisdagar. Men som tur är ligger jag i fas så ja behöver inte få dåligt samvete om ja inte jobbar ;)

Hungrig som en gris är jag också. När jag kom hem igår hade mitt bröd möglat för jag hade glömt att lägga det i frysen, vilket resluterade i att jag inte åt frukost imorse. Det är inte kul. Och tisdagsförmiddagarna känns som flera år långa eftersom man bara slöar liksom. Därför håller jag nästan på att dö nu, inte bra. Och ja vet inte vilken mat det är heller så har jag ännu mer otur är det något jätteäckligt.

Ska väl fortsätta slöa lite nu, spela lite spel och surfa runt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0