ÅH

Klantiga Ida är i farten. Universitetet klockan halv 10 vare ja... igår tänkte jag inte alls på när vi skulle vara där utan ja förberede mig bara på att jag skulle ta bussen åt andra hållet istället för in mot centrum, men fortfarande samma tid som när jag vanligtvis åker till skolan.

Klockan åtta står jag och väntar på bussen, skriver ett sms till Siri och frågar om dom sitter på bussen, får tillbaka svaret " PÅVÄG? Skulle vi inte ta niobussen?". Slår mig i pannan (typ) och får gå av hållplatsen efter och gå hem igen.

Åh ja blir så irriterad när ja gör sånahär misstag.
Haha, klantigt heter det! Jaja, nu ska jag snart ut till bussen igen i alla fall och ta RÄTT buss denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0